متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی آمل ـ آمل(غیردولتی ـ غیرانتفاعی) بررسی رابطه بین سطح ارگونومی و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان The survey of relationship between the ergonomics and quality customer service استاد مشاور: جناب آقای دکتر حمیدرضا رضوی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته آموزش و بهسازی منابع […]

پایان نامه  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان :  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه […]

پایان نامه بررسی نقش کیفیت ارائه خدمات در جهت رضایت‌ و نگهداری مشتریان بانک رفاه در شعب کاشان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ((M.A رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان : بررسی نقش کیفیت ارائه خدمات در جهت رضایت‌ و نگهداری مشتریان بانک رفاه در شعب کاشان استاد مشاور: آقای دکتر جعفر ممی زاده بهار 1393 (در […]

پایان نامه بررسی کیفیت خدمات درمانی بر اساس شیوه خدمات ارائه شده از منظر ادراکات و انتظارات مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت  کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی “گرایش مدیریت تحول”(M.A.) عنوان بررسی کیفیت خدمات درمانی بر اساس شیوه خدمات ارائه شده از منظر ادراکات و انتظارات مشتریان در بیمارستان های دانشگاهی شهرستان کرمانشاه مطابق مدل سروکوال […]

دانلود پایان نامه ارشد:اندازه گیری مولفه های کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط دو فروشگاه شهروند و هایپراستار و مقایسه آنها با هم

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان : اندازه گیری مولفه های کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط دو فروشگاه شهروند و هایپراستار و مقایسه آنها با هم

کیفیت خدمات -دانلود همه پایان نامه ها

امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند. شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند. شرکتهایی که عمیقًا کیفیت گرا می شوند در هر دو جنبه فرهنگ درونی و شهرت بیرونی، توسعه […]

پایان نامه ریسک دعوی قضایی خاص شرکت و کیفیت حسابرسی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات فارس دانشکده علوم پایه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M.A»   رشته: حسابداری              گرایش: حسابداری   عنوان: ریسک دعوی قضایی خاص شرکت و کیفیت حسابرسی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران   سال […]

پایان نامه تاثیرشرایط عدم اطمینان بر رابطه بین کیفیت اقلام تعهدی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات کرمانشاه پایان نامه­ جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته ی حسابداری (M.A)   عنوان بررسی تاثیرشرایط عدم اطمینان  بر رابطه بین کیفیت اقلام تعهدی و عدم تقارن اطلاعاتی در شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران   1393-1392 […]

پایان نامه نقش مدیریت کیفیت جامع بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نراق گروه علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی – گرایش تحول   عنوان : نقش مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود کارایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان   تابستان 1393     تکه هایی […]

پایان نامه رتبه­ بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی بین­الملل   عنوان: رتبه­ بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین   زمستان 1393         تکه هایی از متن پایان […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان     زمستان1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A( مدیریت بازرگانی   عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند 1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت                              واحد یاسوج             دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت                پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M»     گرایش:  بازاریابی   عنوان:   بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد   شهریور:93       تکه هایی از […]

پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده  مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ  کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی       گرایش :بیمه عنوان: بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت     تابستان1393     تکه […]

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول) بهمن 1391     تکه هایی از متن پایان نامه […]

پایان نامه بررسی کیفیت ادراک شده مشتریان شعب بانک

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  گرایش : مالی عنوان: بررسی کیفیت ادراک شده خدمات،سطح آموزش کارکنان ورضایت مشتریان شعب بانک ملی در شهرستان اراک   تابستان 1392     تکه هایی از متن […]

پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی)   عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل     تابستان 1392                                                                 تکه هایی از متن […]

پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش : مدیریت سیستمهای اطلاعاتی ( MIS )     بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: مشتریان موسسه اعتباری ثامن شهر […]

پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی     پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. » گرایش مدیریت   عنوان: بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران   زمستان 91     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه […]

پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد (نراق) دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)  گرایش: بازرگانی داخلی   عنوان: بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (3C)   زمستان 1393   […]

پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( (M.A   گرایش مدیریت بازرگانی-داخلی عنوان : بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان   زمستان 1391     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن […]

پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق     عنوان: بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE   تابستان1392       تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]

پایان نامه ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش مالی   ارزیابی و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مدل  SERVQUAL در اداره برق شهرستان نطنز   زمستان 1393     تکه هایی از […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدنراق دانشکده مدیریت پایان نامه اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت دولتی گرایش: تشکیلات و روشها عنوان: ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی از دیدگاه بیمه شدگان (مطالعه موردی شعب بیمه تأمین اجتماعی 5 و 28 تهران) سال تحصیلی94-93     […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق                             دانشکده مدیریت                              پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت  بازرگانی مالی   عنوان ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف   زمستان 1393     […]

پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)   گرایش: مالی   عنوان : « ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران»   زمستان 1393   […]

پایان نامه ارائه مدل تصمیم ­گیری در بخش بازاریابی

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه    دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان­نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی M.A عنوان: ارائه مدل تصمیم ­گیری در بخش بازاریابی (مطالعه موردی: بانک سپه استان کرمانشاه)