متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بین الملل با عنوان : بررسی ارتباط میان آگاهی کارکنان در تعامل با مشتریان در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد   پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی   طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان   بهمن ماه 1392     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان     زمستان1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A( مدیریت بازرگانی   عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند 1393     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه   پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش : مدیریت سیستمهای اطلاعاتی ( MIS )     بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: مشتریان موسسه اعتباری ثامن شهر […]

پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد (نراق) دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)  گرایش: بازرگانی داخلی   عنوان: بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (3C)   زمستان 1393   […]

پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت   واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( (M.A   گرایش مدیریت بازرگانی-داخلی عنوان : بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان   زمستان 1391     تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق                             دانشکده مدیریت                              پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش مدیریت  بازرگانی مالی   عنوان ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف   زمستان 1393     […]

پایان نامه ارتباط عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)   گرایش: مالی   عنوان : « ارتباط بین عملکرد روابط عمومی با نگرش های غیرتجاری مشتریان شعب بانک پارسیان منطقه شمال تهران»   زمستان 1393   […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت گرایش بازاریابی   بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان  استاد مشاور: دکتر سعید فتحی مهر 1390 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه […]

پایان نامه مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی(بازاریابی) عنوان: مدل مسیری قدرت رابطه با مشتریان در موسسات خدمات مالی شهر ایلام استاد مشاور: دکتر زینب طولابی  تیرماه 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان […]

پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه اصفهان دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی  توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا(مورد مطالعه:شعب بانک سینا شهر اصفهان)   استاد مشاور: دکتر آرش شاهین  مهر ماه 1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و […]

پایان نامه تعیین عوامل مؤثر بر تصمیم ­گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (گرایش مدیریت ورزشی)     عنوان: تعیین عوامل مؤثر بر تصمیم ­گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی مهرماه 1391 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]

پایان نامه ارتباط مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری مشتریان استخرهای استان قزوین

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (گرایش مدیریت ورزشی)   عنوان: ارتباط مشتری مداری با رضایت مندی و وفاداری مشتریان استخرهای استان قزوین   بهمن ماه 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]

پایان نامه نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان نقش مدیران، کارکنان و مشتریان در ایجاد ارزش (مورد مطالعه: شعب و نمایندگی‌های شرکت سهامی بیمه ایران، تبریز) استادان مشاور دکتر […]

پایان نامه  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش بازاریابی عنوان :  مطالعه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده شرکت بیمه البرز در اردبیل براساس مدل سروکوال تابستان 93 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه […]

پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان تجاری هتل ها

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحــد نراق پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان تجاری هتل ها از سال 1385 الی 1391 (مورد مطالعه هتل های آبادان) تابستان 1393  (در فایل دانلودی نام نویسنده […]

پایان نامه تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی استان گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت دولتی گرایش نیروی انسانی  عنوان: تاثیر فرهنگ کیفیت محوری بر رضایت مشتریان در بانک کشاورزی استان گیلان استاد مشاور دکتر محمد حیدری بهار 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]

پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگی‌های شرکت بیمه پاسارگاد در شهرستان اصفهان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت       دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق    پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( (M.A رشته : مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)  عنوان: بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگی‌های شرکت بیمه پاسارگاد در شهرستان اصفهان استاد مشاور: دکتر سیامک کورنگ بهشتی […]

پایان نامه  بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد  بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی استاد مشاور : جناب آقای دکتر اصغر مشبکی (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان […]

پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه مند با عملکرد تجاری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک (M.A) بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه مند با عملکرد تجاری (مورد مطالعه هتل های شهر تهران) سال تحصیلی 1393 […]

پایان نامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان شعب بیمه کارآفرین شهرستان کاشان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشد موضوع: بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان شعب بیمه کارآفرین شهرستان کاشان استاد مشاور: دکتر سید محمد مهدوی نیا زمستان 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]

پایان نامه بررسی تأثیر فرهنگ، نیمرخ اخلاقی سازمان و آمیخته اخلاقی بازاریابی بر اعتماد مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد مجتمع علوم انسانی ، دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M .Sc گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی تأثیر فرهنگ، نیمرخ اخلاقی سازمان و آمیخته اخلاقی بازاریابی بر اعتماد مشتریان استاد مشاور : دکتر جلیل توتونچی 1393 […]

پایان نامه  بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت             دانشگاه آزاد اسلامی                واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پژوهش:  بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد   سال تحصیلی 1393-1392 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]

پایان نامه بررسی اثر کیفیت خدمات داخلی بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مدل زنجیره سود خدمات

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت   پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی  گرایش بازرگانی بین­الملل بررسی اثر کیفیت خدمات داخلی بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مدل زنجیره سود خدمات (مطالعه موردی: کارگزاری­های استان تهران دارای […]

پایان نامه بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته: مدیریت بازرگانی     گرایش: مدیریت بیمه عنوان: بررسی نقش فروش الکترونیکی محصولات بیمه ای بر میزان افزایش رضایت مشتریان شرکت بیمه ایران شهریور […]

پایان نامه شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواسته‌های مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  پایان‌نامه کارشناسی ارشد موضوع شناسایی و تحلیل شکاف نیازها و خواسته‌های مشتریان (مورد بررسی بانک پاسارگاد) استاد مشاور: دکتر احمدرضا قاسمی رشته مدیریت صنعتی (گرایش مالی) تابستان 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان (مطالعه موردی شعب شرق بانک سپه تهران ) دانشجو : راضیه محمدی استاد راهنما : جناب آقای دکترامیر خانلری استاد مشاور : جناب آقای دکتر احد زارع پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  در مدیریت MBA 1392 […]

پایان نامه  بررسی تأثیر شخصیت برند و تجانس بر وفاداری مشتریان با توجه به متغیر تعدیل گر جنسیت

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه گیلان  گروه مدیریت گرایش بازاریابی  بررسی تأثیر شخصیت برند و تجانس بر وفاداری مشتریان با توجه به متغیر تعدیل گر جنسیت استاد مشاور: دکتر اکبری  شهریور 1394 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود