فایل های پایان نامه

پایان نامه در مورد ارتباط با مشتری

پایان نامه بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری

 دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نراق دانشکده‌ی علوم انسانی       رساله جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی -گرایش بازاریابی   « بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر حفظ، نگهداری و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای پخش و توزیع»-(مطالعه موردی: شرکت پخش البرز)   […]

پایان نامه توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه اصفهان دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه­ی کارشناسی ارشد رشته­ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی  توسعه الگوی مدیریت ارتباط با مشتریان برای بانک سینا(مورد مطالعه:شعب بانک سینا شهر اصفهان)   استاد مشاور: دکتر آرش شاهین  مهر ماه 1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.)   گرایش : صنعتی و سازمانی  عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانک‌های شهرستان سپیدان     تابستان […]

پایان نامه تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشکده مدیریت تحصیلات تکمیلی   پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گرایش مدیریت فراگیر  عنوان: تدوین استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت سیمان خاش 1390 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در […]

پایان نامه مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” رشته مدیریت بازرگانی – گرایش داخلی  عنوان مطالعه تطبیقی اثرات کیفیت زندگی کاری بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های دولتی و خصوصی  (شعب بانک ملی و ملت شهرستان کاشان) […]

پایان نامه شناسایی ابعاد موثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق – دانشکده مدیریت  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) مدیریت بازرگانی – گرایش : بازاریابی  عنوان : شناسایی ابعاد موثر در موفقیت نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بانک سپه (امور شعب منطقه شرق تهران)  تابستان 1393  برای […]

پایان نامه تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی(واحد نراق)  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی«M.A» (گرایش بازریابی) عنوان: تعیین رابطه بین کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری  (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان قم) استاد مشاور: جناب دکترعباس کاظمی زمستان 1393 برای رعایت حریم […]

پایان نامه بررسی نقش فناوری اطلاعات جهت بهبود، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود پایان نامه
برای دانلود پایان نامه ها اینجا کلیک کنید

در نمایندگی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۳

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی                            واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع : بررسی نقش فناوری اطلاعات جهت بهبود، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۳ پاییز ۱۳۹۳ […]

پایان نامه بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد دانشکده اقتصاد-حسابداری-مدیریت پایان‏نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش:منابع انسانی  عنوان: بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری  مورد مطالعه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران 1393-1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]

پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه مند با عملکرد تجاری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک (M.A) بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتریان و بازاریابی رابطه مند با عملکرد تجاری (مورد مطالعه هتل های شهر تهران) سال تحصیلی 1393 […]

پایان نامه ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی  عنوان: ارزیابی تأثیر تکنولوژی رسانه اجتماعی بر عملکرد مشتری بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی سال تحصیلی 1394-1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج […]

پایان نامه بررسی ارتباط بین جهت یابی ‏اطلاعات مشتری و کارایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مؤسسه آموزش عالی ارس پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی  بین‌الملل بررسی ارتباط بین جهت یابی ‏اطلاعات مشتری و کارایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (‏CRM‏) در بازارهای کسب و کار استاد مشاور: دکتر پرویز […]

پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پژوهشگاه مهندسی بحرانهای طبیعی شاخص پژوه پژوهشکده شاخص پژوه گروه مدیریت رساله دکتری رشته ی مدیریت گرایش منابع انسانی   عنوان مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )   04 /  1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشكده علوم انسانی   پایان نامه جهت دریافت درجه كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – تحول (M.A)   عنوان: سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی     شهریور 1394 برای رعایت حریم […]

پایان نامه سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان: سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از […]

پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما د پژوهشگاه مهندسی بحرانهای طبیعی شاخص پژوه پژوهشکده شاخص پژوه گروه مدیریت رساله دکتری رشته ی مدیریت گرایش منابع انسانی عنوان مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )ر سایت درج […]

پایان نامه سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشكده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی – تحول (M.A) عنوان: سنجش عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی شهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان: سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) […]

پایان نامه تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گروه آموزشی مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری پایان­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول عنوان: تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر انتخاب استراتژی بازاریابی در صنعت بیمه ایران   نیمسال تحصیلی شهریور 1394 برای […]

پایان نامه ارشد:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان

 دانلود متن کامل پایان نامه بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )

دانلود پایان نامه ارشد : میزان پذیرشCRM ( مدیریت ارتباط با مشتری) در بانک و عوامل مرتبط با آن

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : مالی عنوان : میزان پذیرشCRM ( مدیریت ارتباط با مشتری) در بانک و عوامل مرتبط با آن

دانلود پایان نامه ارشد : مدیریت ارتباط با مشتری و رابطه آن با کیفیت زندگی کاری در سازمان تامین اجتماعی استان گیلان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش : داخلی عنوان : مدیریت ارتباط با مشتری و رابطه آن با کیفیت زندگی کاری در سازمان تامین اجتماعی استان گیلان

دانلود پایان نامه : شناخت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش در بانک پاسارگاد

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت عنوان : شناخت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش در بانک پاسارگاد

پایان نامه ارشد: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

پایان نامه ارشد: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان)

دانلود پایان نامه ارشد : تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی داخلی  عنوان : تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی عوامل کلیدی موفقیت درپیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در دفاتر خدمات گردشگری ایران(مطالعه موردی :دفاتر خدمات گردشگری استان گیلان)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی عوامل کلیدی موفقیت درپیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در دفاتر خدمات گردشگری ایران(مطالعه موردی :دفاتر خدمات گردشگری استان گیلان)

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت رابطه (RQ) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری در شهر ایلامبررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت رابطه (RQ) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری در شهر ایلام

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت اجرایی   عنوان : بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت رابطه (RQ)  و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری در شهر ایلام

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویكرد فازی

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : سیستمهای اطلاعاتی پیشرفته عنوان : بررسی عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رویكرد فازی

دانلود پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین كارمندان بانك‌های شهرستان سپیدان

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :روانشناسی گرایش :صنعتی و سازمانی عنوان : بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطه‌مند با مدیریت ارتباط با مشتری  در بین كارمندان بانك‌های شهرستان سپیدان

پایان نامه ارشد : بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات  گرایش : کامپیوتر  عنوان :  بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان

دانلود پایان نامه ارشد : تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار (مطالعه موردی شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت شهرستان گرگان)

92

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *